RAZBURJENOST … JEZA … AGRESIJA!

Dnevi, ko se o agresiji v ustanovah namenjenih zdravstvenemu in socialnemu varstvu ni govorilo, so dokončno minili. Razburjenost in jeza uporabnikov sta žal nemalokrat stalnica delovnega procesa in s tem se povezuje nezadovoljstvo zaposlenih, obremenjenost, stres in tudi fluktuacija. Pogost postaja občutek nemoči sodelavcev pri soočanju z žaljivkami, osebnimi napadi ali celo fizičnim nasiljem. 

Opolnomočite svoje zaposlene z učinkovitimi orodji, metodami in pristopi, namenjenimi soočanju z jezo, agitacijo in preprečevanju agresivnih vedenj ob samoregulaciji notranjih občutij ter uravnavanju stresnih odzivov. Z namenom, da bi sodelavce opolnomočili pri teh izzivih in jim pomagali, da se naučijo mehanizmov odzivanja, smo pripravili različne vsebine, v katerih razvijamo potrebna znanja in veščine: 

  • DEESKALACIJSKA KOMUNIKACIJSKA ORODJA,
  • DEESKALACIJSKE TEHNIKE,
  • TRENING DEESKALACIJE – INTERAKTIVNI POLIGON PREIGRAVANJA SITUACIJ. 
Izvajalec: Jernej Jelenko, doktor psihologije in specializant integrativne psihoterapije. 
 

PIŠITE NAM ZA PODROBNEJŠO VSEBINO PROGRAMOV!