Usposabljanja, delavnice, treningi

Razvoj kompetenc učinkovito podpiramo z vrsto programov usposabljanj, internih šol, delavnic ter drugih oblik skupinskega razvoja. Prednost naših usposabljanj in treningov je, da so vedno pripravljeni in prilagojeni posebej in skladno s konkretnimi željami, cilji in potrebami naročnika.

Poseben poudarek dajemo razvoju veščin voditeljstva, HRM, in veščinam medosebne učinkovitosti dela sodelavcev. Nudimo tudi možnost izbora vsebin v oblikovanje celostnih programov za različne skupine zaposlenih (Šola vodenja, Šola mentorstva, Obnovitev mentorskih veščin, Usposabljanje novozaposlenih…).

Vsebine

  • Vloga vodje, naloge, slogi in orodja vodenja 
  • Vloga in pomen učinkovitega vodenja v kriznih časih
  • Upravljanje sprememb
  • Upravljanje vs. vodenje
  • Čustvena inteligenca na delovnem mestu
  • Vodenje pripadnikov različnih generacij
  • Upravljanje delovne uspešnosti in razvoj sodelavcev
  • Čuječi vodja – obvladovanje stresa in izgradnja prožnosti – odgovor na izzive sodobnega vodenja
  • Poslovni bonton, javni nastop in neverbalna komunikacija kot del profesionalne identitete
  • Z odlično komunikacijo do odličnega vodenja
  • Razumevanje medsebojnih odnosov in spodbujanje sodelovanja, timskega dela 
  • Vodenje s cilji
  • Organizacija dela in delegiranje
  • Strategije in orodja reševanja konfliktov
  • Motivacija in podelitev priznanj
  • Razumevanje in uporaba poslovnega okolja pri nenehnem izboljševanju
  • Vodja v vlogi zagotavljanja varnih delovnih pogojev
  • Uvajanje in učenje novih sodelavcev
  • Opolnomočenje in razvoj drugih
  • Prepričevanje in vpliv 
  • Relacijske potrebe in napredne medosebne intervencije
  • Interna komunikacija in upravljanje sprememb
  • Odločnost – soočanje z dvomom in notranjo kritiko
  • Preudarno odzivanje/samoregulacija: najpogosteje spregledana lastnost vodje prihodnosti
  • Organizacijska kultura, klima in vloga vodij pri njihovem upravljanju
  • Redni letni pogovor – veščina sodobnih vodij
  • Sodobne prakse ravnanja z ljudmi pri delu
  • Redni letni razgovor
  • Fluktuacija in vodenje izhodnih razgovorov
  • Izbor sodelavcev – orodja, razgovori
  • Kompetence
  • Učenje in razvoj zaposlenih
  • Vpliv stresa, absentizma, fluktuacije in izgorevanja na delovnem mestu na uspešnost organizacije
  • Interno komuniciranje z zaposlenimi
  • Izzivi HR pri upravljanju sprememb
  • Ko zaposlitvenega razgovora ne izvaja kadrovik
  • Izzivi večgeneracijskih delovnih organizacij 
  • Kako pomembno je obdobje uvajanja za zadržanje novozaposlenih
  • Poslovni bonton kot del profesionalne identitete
  • Pogoji uspešnega komuniciranja
  • Komuniciranje s sodelavci,  svojci in z uporabniki 
  • Profesionalna identiteta in podoba
  • Veščine timskega dela
  • Upravljanje časa in organizacija dela
  • Strategije in orodja reševanja konfliktov
  • Mednarodna kulturna okolja
  • Upravljanje s stresom, izgorelostjo in gradnja psihološke odpornosti 
  • Kako ravnati kadar se podrejeni vede agresivno, zadržano…
  • Čustvena inteligenca na delovnem mestu
  • Medgeneracijsko sodelovanje
  • Deeskalacijska komunikacijska orodja
  • Deeskalacijske tehnike
  • Uporaba ciljev pri izvajanju in spremljanju osebne učinkovitosti
  • Komunikacijska orodja v zdravstvenih ustanovah
  • Strategije sočutne komunikacije 
  • Motivacija in samo-motivacija
  • Razvoj komunikacijskih spretnosti, povratna informacija in zahtevni sogovorci
  • Priprava predstavitve in trening javnega nastopa
  • Razvoj in sodelovanje v timih
  • Tehnike asertivne komunikacije
  • Regulacija čustev – gumb za izhod iz sočutne izčrpanosti in izgorelosti na delovnem mestu
  • Vedenjska samokontrola – najpogosteje spregledana lastnost sodobnega zaposlenega
  • Kako do znosnih in produktivnih sestankov 
  • Povratna informacija
  • Ali vem kako vplivam na sodelavce
  • Mentor, ki ga ohranjamo v dobrem spominu 

Usposabljanja, ki v manjšem delu temeljijo na teoriji in metodi predavanja, dopolnjujemo s t.i. metodo “Skills training”. ki temelji na akcijskem učenju.

Posameznik z opravljanjem potrebnih aktivnosti, izvajanjem zadolžitev izkazuje stopnjo ozaveščenosti razvitosti in izvajanja posamezne veščine, razumevanje pravilnosti/ustreznosti izvajanja posamezne veščine, izboljšuje stopnjo razvitosti in samokritičnost pri presojanju ustreznosti poznavanja in uporabe posamezne veščine pri izvajanju aktivnosti. V usposabljanja vključujemo različne scenarije, (vaja, igra vlog, reševanje problema), ki se osredotočajo na izbrano veščino, ki jo želimo izboljšati.

Razvoj zaposlenih izvajamo tudi na daljavo v obliki webinarjev.

Omogočite sodelavcem razvoj danes, da bodo pripravljeni za jutri!

Pišite nam za podrobnejšo vsebino programov!