Razvoj kompetenc učinkovito podpiramo z vrsto programov usposabljanj, internih šol, delavnic ter drugih oblik skupinskega razvoja. Prednost naših usposabljanj in treningov je, da so vedno pripravljeni in prilagojeni posebej in skladno s konkretnimi željami, cilji in potrebami naročnika.
Poseben poudarek dajemo razvoju veščin voditeljstva, HRM, in veščinam medosebne učinkovitosti dela sodelavcev. Nudimo tudi možnost izbora vsebin v oblikovanje celostnih programov za različne skupine zaposlenih (Šola vodenja, Šola mentorstva, Obnovitev mentorskih veščin, Usposabljanje novozaposlenih…).

Vsebine
- Vloga vodje, naloge, slogi in orodja vodenja
- Vloga in pomen učinkovitega vodenja v kriznih časih
- Upravljanje sprememb
- Upravljanje vs. vodenje
- Čustvena inteligenca na delovnem mestu
- Vodenje pripadnikov različnih generacij
- Upravljanje delovne uspešnosti in razvoj sodelavcev
- Čuječi vodja – obvladovanje stresa in izgradnja prožnosti – odgovor na izzive sodobnega vodenja
- Poslovni bonton, javni nastop in neverbalna komunikacija kot del profesionalne identitete
- Z odlično komunikacijo do odličnega vodenja
- Razumevanje medsebojnih odnosov in spodbujanje sodelovanja, timskega dela
- Vodenje s cilji
- Organizacija dela in delegiranje
- Strategije in orodja reševanja konfliktov
- Motivacija in podelitev priznanj
- Razumevanje in uporaba poslovnega okolja pri nenehnem izboljševanju
- Vodja v vlogi zagotavljanja varnih delovnih pogojev
- Uvajanje in učenje novih sodelavcev
- Opolnomočenje in razvoj drugih
- Prepričevanje in vpliv
- Relacijske potrebe in napredne medosebne intervencije
- Interna komunikacija in upravljanje sprememb
- Odločnost – soočanje z dvomom in notranjo kritiko
- Preudarno odzivanje/samoregulacija: najpogosteje spregledana lastnost vodje prihodnosti
- Organizacijska kultura, klima in vloga vodij pri njihovem upravljanju
- Redni letni pogovor – veščina sodobnih vodij
- Sodobne prakse ravnanja z ljudmi pri delu
- Redni letni razgovor
- Fluktuacija in vodenje izhodnih razgovorov
- Izbor sodelavcev – orodja, razgovori
- Kompetence
- Učenje in razvoj zaposlenih
- Vpliv stresa, absentizma, fluktuacije in izgorevanja na delovnem mestu na uspešnost organizacije
- Interno komuniciranje z zaposlenimi
- Izzivi HR pri upravljanju sprememb
- Ko zaposlitvenega razgovora ne izvaja kadrovik
- Izzivi večgeneracijskih delovnih organizacij
- Kako pomembno je obdobje uvajanja za zadržanje novozaposlenih
- Poslovni bonton kot del profesionalne identitete
- Pogoji uspešnega komuniciranja
- Komuniciranje s sodelavci, svojci in z uporabniki
- Profesionalna identiteta in podoba
- Veščine timskega dela
- Upravljanje časa in organizacija dela
- Strategije in orodja reševanja konfliktov
- Mednarodna kulturna okolja
- Upravljanje s stresom, izgorelostjo in gradnja psihološke odpornosti
- Kako ravnati kadar se podrejeni vede agresivno, zadržano…
- Čustvena inteligenca na delovnem mestu
- Medgeneracijsko sodelovanje
- Deeskalacijska komunikacijska orodja
- Deeskalacijske tehnike
- Uporaba ciljev pri izvajanju in spremljanju osebne učinkovitosti
- Komunikacijska orodja v zdravstvenih ustanovah
- Strategije sočutne komunikacije
- Motivacija in samo-motivacija
- Razvoj komunikacijskih spretnosti, povratna informacija in zahtevni sogovorci
- Priprava predstavitve in trening javnega nastopa
- Razvoj in sodelovanje v timih
- Tehnike asertivne komunikacije
- Regulacija čustev – gumb za izhod iz sočutne izčrpanosti in izgorelosti na delovnem mestu
- Vedenjska samokontrola – najpogosteje spregledana lastnost sodobnega zaposlenega
- Kako do znosnih in produktivnih sestankov
- Povratna informacija
- Ali vem kako vplivam na sodelavce
- Mentor, ki ga ohranjamo v dobrem spominu
Usposabljanja, ki v manjšem delu temeljijo na teoriji in metodi predavanja, dopolnjujemo s t.i. metodo “Skills training”. ki temelji na akcijskem učenju.
Posameznik z opravljanjem potrebnih aktivnosti, izvajanjem zadolžitev izkazuje stopnjo ozaveščenosti razvitosti in izvajanja posamezne veščine, razumevanje pravilnosti/ustreznosti izvajanja posamezne veščine, izboljšuje stopnjo razvitosti in samokritičnost pri presojanju ustreznosti poznavanja in uporabe posamezne veščine pri izvajanju aktivnosti. V usposabljanja vključujemo različne scenarije, (vaja, igra vlog, reševanje problema), ki se osredotočajo na izbrano veščino, ki jo želimo izboljšati.
Razvoj zaposlenih izvajamo tudi na daljavo v obliki webinarjev.













































