Ob upoštevanju navodil omejevanja stikov in dejstvu, da veliko zaposlenih dela na daljavo, smo se odločili za izvedbo krajših, dvournih webinarjev. So eno izmed orodij, ki sodelavcem omogočajo ohranjanje stika z delovnim okoljem, dajejo občutek povezanosti in dvigujejo nivo usposobljenosti, ne glede na to, kje opravljajo delovne naloge.
Za vodje, sodelavce v kadrovski službi in ostale zaposlene smo pripravili naslednje vsebine:
- Povratna informacija
- Ohranjanje povezanosti in izzivi dela na daljavo
- Upravljanje časa, določanje prioritet in aktivnosti
- Učinkovit mentor
- Učinkovitost pisne komunikacije
- Poslovni bonton kot del profesionalne identitete
- Razumevanje kompetenc za vodje
- Prožnost in odpornost zaposlenih in organizacije kot odgovor na prihajajočo negotovost
- Zakaj ne zgolj informirati ampak predvsem komunicirati
- Vzpostavljanje pripravljenosti za spremembe
- Sprejemanje odločitev v negotovih razmerah
- Upravljanje s konflikti v času povečanih napetosti

























