Sprememba delovnega okolja je po večini stresni dogodek. Navade sodelavcev, pravila delovanja…. Novi ljudje, specifična dejavnost, drugačni delovni pripomočki…. Delodajalci si želimo, da se novo zaposleni seznanijo s kulturo podjetja, sprejmejo vrednote, prevzamejo pričakovane delovne vloge, dvigajo kakovost izvajanja in pričnejo prispevati k doseganju organizacijskih ciljev. Vključevanje v novo delovno sredino pa lahko prinese s seboj veliko pasti, še posebej če pričakujemo preveč in prehitro.
Potrebno je začeti pri osnovah – odgovornost, komunikacija, medosebni odnosi, bonton. To je tisto, kar ljudje prevečkrat jemljejo kot samoumevno, ima pa velik vpliv na preživete prve delovne dni in na odločitev – bo sodelavec ostal ali bo odšel drugam?
O ČEM BOMO GOVORILI?
- Elementi odgovornosti: odgovoren za sebe, odgovoren za druge
- Kako vedeti, kaj se pričakuje od mene
- Delam ali dosegam vrednost/rezultat
- Osnove komunikacije v odnosih
- Načini preverjanja razumljivosti
- Bonton še vedno paše v delovno okolje
- Kako z elektronsko pošto, telefoni in administracijo – red je že prav da je
- Za odnose sem odgovoren sam – kakšen sem jaz in kakšni so drugi
- Ni potrebno, da sem z vsemi prijatelj, pomembno je, da se razumemo
- Kako prispevam, da so odnosi boljši
- Se zavedam, kakšen vtis pustim na druge

Prijave sprejemamo na info@raciorazvoj-hrm.si.
Kotizacija pred 15. marcem 40 EUR/osebo, po tem 50 EUR/osebo. DDV ni vštet v ceno.
Webinar bo potekal v aplikaciji Zoom.
Ne odlašajte, prijavite se še danes! Vaša prisotnost ne bo koristila samo vam osebno, ampak bo tudi prispevala k dvigu celotne ekipe in posledično k boljšim rezultatom vašega dela.