Kako poskrbeti, da pridobimo zadovoljnega gosta in zadovoljstvo tudi ohranjamo smo 28.11. 2018 v sklopu programa usposabljanja Priprava kav in toplih napitkov razmišljali s strežnim osebjem v modulu Komuniciranje s sodelavci, dobavitelji in strankami. Usposabljanje s izvaja v sklopu projekta MUNERA.
Izpostavljali smo sodobne pasti in izzive dela z gosti in medsebojnega sodelovanja in se pogovarjali o usmeritvah za učinkovito izvajanje storitev in doseganja zadovoljstva gostov. V sproščenem vzdušju smo osvetlili malo drugačno perspektivo napornega, a zanimivega dela gostinskega osebja. Imeli smo se odlično. Izjemno dober pa je bil tudi odziv slušateljev.
V projekt MUNERA 3 je vključenih 86 slovenskih srednjih in višjih šol. Nosilec konzorcija je Šolski center Nova Gorica. Finančno ga omogočata Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport RS in EU iz Evropskega socialnega sklada. MUNERA vključuje različne oblike izobraževanj in usposabljanj, v tem trenutku pa so najbolj zanimiva 50 urna usposabljanja za zaposlene. Namen javnega razpisa je povečati vključenost zaposlenih v programe nadaljnjega poklicnega izobraževanja in usposabljanja ter izboljšati njihove kompetence zaradi potreb na trgu dela, večje zaposljivosti in mobilnosti med področji dela ter osebnega razvoja in delovanja v sodobni družbi. Izobraževanja pripravljajo v konzorciju na podlagi potreb in želja naročnika.